
Harnol & Partners
Spoločnosť Harnol & Partners sme založili v roku 2010. Dlhé roky predtým každý z nás pôsobil ako daňový poradca v popredných poradenských kanceláriách. Avšak neskôr sme sa rozhodli robiť túto prácu inak, oveľa viac komplexnejšie. Preto sme sa dali dokopy s ďalšími odborníkmi a vybudovali profesionálny servis pre tých, ktorí chcú kvalitné zastúpenie alebo poradenstvo v oblasti účtovníctva, mzdovej agendy, daní či auditu. Teší nás, že sa nám za tie roky podarilo vytvoriť kvalitný tím ľudí, s ktorými sa dobre spolupracuje a zároveň sa s nimi cítime ako jedná veľká rodina.

.png)
Zverte sa do rúk odborníkom
1. Bohatá prax v odbore
Aktuálne v Harnol & Partners pracuje 25 zamestnancov. Vedieme účtovníctvo pre viac ako 60 firiem. Poskytujeme daňové poradenstvo 80 právnickým a 150 fyzickým osobám. Pravidelne spracovávame mzdy približne 40 klientom a každý mesiac spočítame viac ako
5 000 výplatných pások podľa českých a slovenských predpisov.
2. Medzinárodná komunikácia
Našimi klientmi sú české, ale aj zahraničné subjekty pôsobiace na českom trhu (napr.: dcérske spoločnosti zahraničných firiem, organizačné zložky a zahraničné fyzické osoby). S klientmi komunikujeme v angličtine, nemčine, poľštine a slovenčine.
3. Moderný softvér
Využívame najmodernejší softvér na vedenie účtovníctva a mzdovej agendy. Všeobecne preferujeme automatizované importy a exporty údajov. Pre prípady, kedy to nie je efektívne alebo technicky možné, sme zaviedli tzv. kontrolu štyroch očí pri zadávaní a spracovaní všetkých dát. Priebežne sa zamýšľame nad jednotlivými procesmi a v spolupráci s klientmi sa ich snažíme vylepšovať a zjednodušovať.
4. Compliance program
V rámci Harnol & Partners máme zavedený aj komplexný compliance program, ktorý obsahuje okrem iného aj etický kódex, o ktorého dodržiavanie starostlivo dbáme.

Na čom si zakladáme
-
Rozumieme daniam. Naši účtovníci sú pod vedením interných daňových poradcov a auditora.
-
Prácu robíme poctivo a správne podľa zákona.
-
Máme nastavené smernice.
-
Ku klientom pristupujeme individuálne. Aktívne s nimi komunikujeme a riešime problémy.
-
Pravidelne organizujeme interné školenia a zamestnanci každoročne absolvujú niekoľko školení u externých školiteľov.
-
Pre klientov usporadúvame individuálne školenia prispôsobené na mieru daným potrebám.
-
Dbáme na profesionalitu a vysoké štandardy.
-
Vážime si našich zamestnancov a vytvárame pre nich príjemné rodinné prostredie.
Aké máme záruky
Poistenie zodpovednosti za škodu.
Členstvo v Komore daňových poradcov ČR a v Komore auditorov ČR.
Získali sme certifikát systému kvality podľa normy ISO 9001 a certifikát systému informačnej bezpečnosti podľa normy ISO 27001, pri ktorých sa každoročne overuje splnenie podmienok.

Navštívte nás
Kancelária PRAHA
Na Větrově 68/34
142 00 Praha 4




